ETUSIVU - PALVELUT -   YHTEISTYÖTAHOT  -   TOIMINTATAPA -  KOKEMUS JA OSAAMINEN  - TÄRKEÄÄ  -    YHTEYSTIEDOT -  LINKIT

 

PALVELUJA KEHITTÄMISEEN JA JOHTAMISEEN

Tuotteiden ja palveluiden laatu, joustavuus ja luotettavuus asiakaspinnalla luovat perustan asiakastyytyväisyydelle. Sisäisen toiminnan sujuvuus, prosessien ohjattavuus ja hallinta sekä kyky ylläpitää jatkuvaa parantamista luovat sisäistä tehokkuutta. Taidot tehokkaasti hyödyntää johtamisjärjestelmää sekä laadunhallinnan osaamista työyhteisön kehittämisessä ovat keskeisiä edellytyksiä organisaation menestykselle ja kilpailukyvylle.

Biatecin konsultointi- ja koulutuspalvelut keskittyvät asiakaskohtaisiin tarpeisiin seuraavissa asioissa:

  • prosessien johtaminen
  • itsearviointi- ja auditointimenettelyiden hyödyntäminen prosessien ja työyhteisöjen kehittämisessä
  • laadunhallinta
  • johtamisjärjestelmät
  • johtamismallien hyödyntäminen (laatupalkintoperusteet, EFQM, Malcolm Baldrige, ISO 9000) organisaatioiden kehittämisessä
  • johtamisen ja kehittämisen Benchmarking-hankkeet.

 

 

 

 

Tavoitteena menestyminen

 

auditointi

 

Oy Biatec Ab, Sinikalliontie 5, 02630 Espoo / puh. 09-502 1266 / GSM 0400 467 437 / e-mail etunimi.sukunimi@biatec.fi